Film!

Hej alla glada! :)

Skrev inget igår p.g.a att jag inte mådde så bra över en massa gräl med min kära mor! vilket jag aldrig tycker om att göra! Men de löste jag med att fixa frukost till henne idag innan jobbet och prata lite med henne :) så nu ska de vara bra igen hoppas jag :)

Jag har nyss kollat klart på en film som berörde mig ganska mycke faktiskt konstigt nog men jag ska bli som den killen i filmen och de är nått jag ser fram imot! Jag ser absolut inte någon nytta till att leva ett liv som singel och aldrig vara riktigt glad! Jag vill vara med någon som gör mig riktigt glad! De värsta är att jag bara varit riktigt lycklig en gång och hur lång tid ska de ta för mig att våga släppa in en annan på samma sätt som med hon? Förmodligen när jag kan acceptera de.. De finns inte en sak jag inte skulle göra för....

Filmen borde ni se: Ghosts Of Girlfriends Past



Och till alla de är inte värt att ha de såhär att förlora alla runt sig te x. vänner vilket jag har gjort men de är kanske inte bara för att jag har vart som jag vart utan att jag har vart en person med lite förstora öron kanske kanske lite för stor käft men de vet jag själv att de är borta men de är klart alla vänner har svårt att tro på och jag kommer få jobba hårt för att få tillbaka alla som jag vill ha tillbaka för mina vänner är bäst enligt mig! och jag har inte ett så gott snack om mig rygg kan jag säga så lägg av med de ni gör om ni gör de.. Lev era liv som ni ska och hoppa över allt som kan vara skit snack.. Och med de vill jag säga att man ska inte tro på allt man hör och absolut inte prata om de om man inte kan stå för de efter man snackat om de!

Hoppas alla får en riktigt härlig dag :D

Kramar /CR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0