Go kväll :)

Nu har jag precis kommit hem från norrsundet igen :)
Såg att någon har kommenterat mitt första inlägg som va skrivet av någon som inte vill säga vem de är förmodligen någon jag känner då :) "Du är ju cp" Visst lär du få tycka de men som sagt så är de inget jag tar åt mig av :) Och är de någon jag inte känner så borde du kanske inte säga att jag är ett cp med tanke på att du varken vet vem jag är eller känner mig ;P Men ni tycker ju som ni vill :)

Ska alldeles snart till att fylla på magen lite med nån god mat bit men har inte bestämt mig för vad och de återstår och se :)

Klockan 21:00 idag så är de ju Efterlyst och de ska bli intressant som jag fattade de kommer de handla ganska mycket om Mats Alm som är misstänkt för mord på sin sambo Linda Chen heter hon va?
Dom flesta är nog 100% på att de är han som har gjort de men jag håller med vissa som säger att inget är klart förns han har fått domen om mord på sig och får sitt straff.. Men de är ganska stor chans kanske att de är han.. Med tanke på att de är vanligast att de är partnern som gjort nått när någon sånt här händer men de återstår och se!
Och strax innan de är de idol, och de ska bli kul och se hur de går för alla idag :)

Hörs senare :) Lägger upp en bild på ett en byggnad jag tog ett kort på i norrsundet som jag gillar :)




CAIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0