Go kväll/natt

Hej på er :)
Ikväll har jag vart i norrsundet och umgåtts med Emil :) Vi har mest åkt runt i bilen och snackat massa skit och så har vi tagit lite natt bilder mitt ute i skogen :) Mycke mysigt och roligt :) Orkar inte lägga upp alla bilder de kommer mer sen men några stycken kan ni få se iaf :)
I veckan ska jag förhoppningsvis gå på en fotokurs vilket ska bli sjukt skoj :) Sen skulle jag mer än gärna vilja öppna en egen foto studio inom kort tid och se va de kan ge mig :) Gillar ni att fota eller gillar ni kanske att bli fotad? Ska umgås med Emil imorn igen och åka och kika på hand nya lya vilket ska bli skoj :)
Han dam nere från stockholm ska flytta hit till lilla gävle med hoppas allt gott till dom två..




Min vecka hade jag tänkt att lägga ner till så mycke cross träning som möjligt om jag inte blir sjuk :)
Men som sagt fler bilder kommer att läggas upp och kanske lite finare bilder än dessa de är svårt attfå snygga bilder utan ett stativ men de ska införskaffas under morgondagen :)

God natt på er allihopa :) hörs imorn :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0