God dag!

Har nyss vaknat till efter en vila och de är en kille här hemma och lägger nyss golv och de blir faktiskt riktigt bra här :D

Hur min dag kommer att se ut skulle jag tro att de blir att åka till norrsundet idag igen och fota massa härliga bilder jag och en vän Emil tänkte åka och köpa lite coola och fula saker att ha på oss :) Självklart kommer de komma upp bilder på de lite senare :)

Fick en fråga om varför jag ska göra de här!
Varför jag gör detta är för att jag fortfarande är en sånn stor skit i mångas ögon för folk som inte känner mig och via denna blogg kan dom läsa om mig och faktiskt se att jag har förändras som person och absolut inte bara inom de området utan som person överhuvudtaget! Sen har jag alltid frågat mig vad de är för personer som bloggar och vad de är som är så kul med de.. Men jag märker fktiskt att jag tycker de är rätt skojj och de känns bra efter varje ilägg jag skriver för de känns som att jag får ut nått av de jag vil ha sagt som jag inte kan säga till alla människor jag känner!
Känns de som att du fick svar på din fråga? Eller är de någon annan fundering så skriv gärna den :)

Jag kommer att uppdatera lite senare mot kvällen :) Ha en toppen dag för de kommer min att bli de vet jag :)


The Game ft. Lil Wayne - My Life

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blondin eller Brunett - vad är snyggast? Gå in och lägg en röst på min blogg

2009-09-24 @ 19:08:12
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0