God kväll :)

Kollade nyss på idol och såg att calle och jon gick vidare :D mycke bra jag trodde inte calla skulle klara de men de gjorde han :D

Idag har jag bara vart hemma och inte gjort nånting så galet skönt ska till och kolla på nån film snart iaf tänkte jag :)
Imorn så ska jag ringa runt och leta efter lite lägenheter tänkte jag så jag får se va jag hittar :) Kanske kan åka och titta på en redan imorn :) De vore så skönt :)

En fråga till er tjejer som läser denna blogg!
Ska en kille använda sig av killsmink eller ska han inte?
Svara gärna på den frågan :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det beror väl på hur och vad han använder. Till vilket syfte skulle han använda det? :)

2009-09-29 @ 09:03:37
URL: http://aizah.se
Postat av: Milly - It's all about me

Jag kommer att gå om både Kissie, Dessie och Paow på alla listor.



Because i'm the one and only!

2009-09-29 @ 16:56:22
URL: http://memilly.se
Postat av: Christoffer

Isabel :) Till att göra sig fräsh och till samma syfte som dig kanske? :) är de ett bra svar? :)

2009-09-30 @ 07:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0