Hej igen!

Min dag idag har jag haft sovandes i sängen efter en sen natt hos en polare.
De som är kvar av dagen ska jag försöka att göra nånting av!
Ska förmodligen åka till dennis en sväng lite senare och snacka skit och ja inte göra så mycke mer!

men lite om mig som person!
Mitt namn är Christoffer Rosell och är född 1987
Jag vågar nästa sätta pengar på att ingen i denna stad tror på att jag kommer att klara den här saken men jag ska göra de och jag kommer att jag de! 6 månader är ingen tid!
Dom flesta här i gävle ser mig nog som en player! Visst kan jag erkänna att jag har vart de och vart en skit men de är en längre tid tillbaka men är självklart nått folk fortfarande tänker på när de gäller mig!
Jag tycker alla ska ha en egen uppfattning om folk men ICKE! Alla lyssnar på allt snack och de går vidare och blir värre och värre! Så tillslut kommer de frm till mig själv då jag inte fattar ett skit om vad folk snackar om?
Men de är absolut inget jag orkar lägga ner någon tid på att försöka rätta till utan om folk nu njuter av att gå och snacka skit om mig och självklart andra så tycker jag dom ska få göra de :) Ett tydligt tecken på att man är så osäker på sig själv och vill dra ner någon annan person i ett ljupt hål :) Men tyvärr så tar jag mig upp ganska snabbt igen!

Nog om de!
Men som sagt så blir de en lugn dag/kväll för mig idag!
Imorn blir de förmodligen cross träning :) Och om de inte blir så, så får de bli en härlig jogg sväng på kvällskvisten med musiken på högsta volym :)
Ha en trevlig kväll :)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0