Hejsan!

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra dag :)
Jag har nyss kommit hem från en vän, Vi har vart ute på lite äventyr :) Vi har vart till norrfly mentalsjukhus!
Jag har läst en hel del om detta ställe på internet och har läst om att de ska vara nån katt där och härja om kring någon som sett denna katt?

Jag kommer att lägga upp kort imorn! Men de jag vill ha sagt är att vi va in i huset och kikade rädda som vi va alla tre och sen gick vi ut en sväng och gick runt huset så kollar vi ner i något som liknar en väldigt lite typ källare fast den ligger inte helt under marken men den ligger under trappan till den ena ingången sen kollar jag upp för att jag ska gå in där och va är de då som sitter där? Jo en katt? Gissa om jag skrek lite haha :P Både jag Emil och Ninna sprang till en sväng och jag vart livrädd och de tror jag även att ninna vart haha..
Vi ska åka tillbaka dit i helgen tror vi och kika lite mer och ta lite snygga bilder :D

Sex månader utan sex! Vad tycker ni att man ska dra gränsen? Vissa säger att de ska dras i denna situation som jag håller på med nu ska räknas från en puss andra från en kyss och vissa just sexet! Kom gärna med nått ni tycker och de kommer jag hålla mig till!
Blir de så att de räknas från en puss kommer de finnas ett straff för de och ett lite värre för en kyss och sen de värsta vid just sexet! HAHA men de är redan klart va de är för straff men de kommer upp senare här i bloggen :D

Nu ska jag ta och lägga mig och sova jag är sjukt trött efter 2 timmars somn inatt :S

Natti natti
Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din vecka är bra hittills : )

2009-09-24 @ 23:14:04
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram :)

2009-09-25 @ 10:43:48
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0