Klockan Rinner Iväg!

Och då ljuger man ju absolut inte!
Min dag har vart väldigt lugn lär jag ju faktiskt säga!
Har hjälpt min kära mor att riva ut golvet i köket och i hallen och de är nog bland de tråkigaste jag gjort någonsin!
Nu inväntas nytt golv och de ska läggas in på torsdag :) Sen blir de  till att fortsätta med annan rust! Säkert många som tycker de är lite små töntigt att hjälpa sin mamma att rusta men de är sjukt kul :)

Imorn vet jag inte riktigt hur jag ska göra om jag ska ut och träna hoj eller om jag ska åka till en vän i norrsundet och umgås med en vän och hans flickvän! Dom va sugen på att fiska och de låter ju rätt mysigt måste jag ju säga! De lutar åt att de blir så och en jogg på kvällen som jag nämde tidigare :)

Några kanske undrar varför jag inte skriver nått angående sex biten?
Och isf så är ju denna blogg helt ny och de jag skriver om är vad jag har för mig om dagarna!
Och skulle jag misslyckas så kommer de att skrivas! Men jag kommer att lyckas :D
Man kan ju nästan tro att jag är sexberoende men de kan jag säga med engång att jag inte är!
Har du nått du vill skriva att jag är en tönt eller vad som helst så gör de.. De är inget jag kommer att ta åt mig av utan jag bara bevisar för folk att jag inte är samma person som jag va för länge sen!

Jag kommer självklart under tiden i denna blogg att förklara mig ljupare i allt som har hänt runt omkring mig i mitt liv som ännu inte har gått så långt men de har hänt väldigt mycke på kort tid.. Och allt kommer att tas upp vid olika tillfällen!




Tack för mig idag! önskar alla en härlig nattsömn!
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0