Lördag!

Idag skulle jag ha vart till hemlingby och kollat på tävling men vart att jag åkte ut till skutskärs crossbana ist :) Mycket roligt :)

Fick ett inlägg av en person som nog är bland dom mest omtänksamma Personerna besök gärna hennes blogg http://jjuno.blogg.se/ jag gillar den mycke och en person som verkligen bryr sig om folk runt personen själv och om andra hon inte heller känner! En väldigt fin omtanke! Många + till dig!

Därimot så är denna blogg inte av samma sak utan den handlar mer om mig själv och hur jag har förendras som person!
Jag bryr mig dock väldigt, väldigt mycke om personer runt om mig och är faktiskt en rätt så kännslig person vad de gäller allt från himmel och jord!

Kärlek är nått jag är väldigt rädd för och är en av mina svagheter!
De är bara engång i mitt liv då jag har kännt riktigt kärlek ch de va för ca 3 år sen som de sprack p.g.a att jag va en idiot och de handlar inte om otrohet utan om min osäkerhet som jag då hade som gick över till svartsjuka i mitt förhållande och jag va väldigt osäker på att den här tjejen verkligen älskade mig och de är klart man ångrar sig i efterhand de är alltid lätt! Men till dig som är osäker och svartsjuk lägg av med de! Personen du är med är med dig av en anledning eller hur? Och vad kan de vara? Jo att han/hon gillar eller älskar dig! Och gå inte miste om de och gör bort de! Jag har gjort de och de är nått jag ångrar än idag! Och jag saknar denna person fortfarande fast de gått hela 3 år! Va höll ihop ca ett år bara men de är den bästa tiden i mitt liv än så länge! och skulle göra väldigt mycke för att få göra om de..

Varför har jag vart svartsjuk? Jo p.g.a av ett tidigare förhållande då den tjejen va otrogen mot mig med sitt ex och min tillit vart inte så bra när jag träffade den andra tjejen! Men de visade sig att hon inte va samma person! Där gjorde jag mitt idag livs största misstag och tänkte att de kunde hända igen! Gör aldrig de för de förstör lita alltid på den du gillar/älskar de är de ända rätta!

First Aid Kit - You're Not Coming Home


 

Jag älskar denna låt!!

Tack så mycke och jag gillar att ni lägger kommentarer :) de gör mig glad varje gång och va inte blyg för att skriva om de inte är nått du gillar mid mig eller min blogg :)

Vi hörs senare :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens bästa trailer! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/the-twilight-saga-new-moon.html#comment

2009-09-26 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0