Oj

Nu har jag inte skrivit på ett tag :) haha
Igår skulle jag och Linda på bio som jag skrev men när vi väl kom till bio'n så fanns de bara 14 st biljetter kvar till flickan som lekte med elden och de va typ 50 pers som stog i kö så vi hoppade över de ist hehe..
De slutade iaf med att vi åkte och hyrde en film på hemmakväll som heter amusement kanske en film nån annan har sett? De jag kan säga om den är väl att de kanske inte va den bästa film jag sett haha ganska kass faktiskt men alla tycker olika så jag tycker ni ska se den :) En lite små konstig film enligt mig :)





Idag vaknade jag alldeles för sent men de kan ju vara skönt de med :) just nu har jag precis kollat klart på bring it on 3 och har fyran och remman kvar :)
Senare ikväll tänkte jag åka till norrsundet till Emil om jag inte är för trött men de ska jag inte bli ;P Vi tänkte sticka nånstans och ta snygga kvälls bilder :) Va ska ni alla andra göra denna söndagskväll? :)



Mitt senaste förhållande handlade enbart om en stor LÖGN! jag träffade en tjej jag trivdes jätte bra med i hennes sällskap och efter en kort tid bestämde vi oss faktiskt för att flytta ihop och de gjorde vi.. Vi hittade ganska snart en tre här i gävle som vi flyttade till som jag rustade upp för den va inte i sitt bästa skick! Den 12:e december 2008 så va vi och hämtade en hund vi bestämt oss för att vi ville ha.. Jag ville att hon skulle heta Nera så de fick bli hennes namn! Rasen är Mudi! en vecka senare fredagen den 19 december åker min dåvarande sambo till falun där hon bodde för att jobba natt under helgen! Detta va, va som försörde vårat förhållande! Hon ljög och träffade sitt ex bakom min rygg som hon förmodligen gjort många ggr innan jag kom på de.. Den 22:a december när hon kom hem så flyttade vi isär och jag ville inte vara där när hon tog sina saker.. Men de vart mer än så hon tog allt som fanns i lägenheten och dessutom min hund Nera! Som hon själv inte skulle klara av vilket hon visste! Efter ett tag så fick jag ett samtal från hennes mor som fråga om jag kunde ta henne och de va ingenting att disskutera för de va min lilla hund och inte hennes! Men idag är hon den bästa hunden någonsin och är världens gladaste hund! :D 



Kramar

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens snygging! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/channing-tatum-3.html#comment

2009-09-27 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0